Yesterday! 14/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och att ni fått en fin start på dagen! Själv mår jag super duper och solen skiner vilket är super! Älskar när solen skiner och man blir på så himla gott humör, hihi ^^ Det osm kser för dagen är bara massa jobb, möte och och redigering av dagens vlogg. Det känns som at nu när allt börjat lugna ner sig kan jag äntligen lägga mer fokus på mitt vloggande och kommer ihåg att ta upp kameran, haha!

Var igår inne i stan och fick rödan genomkollad och och även gå lite små ärenden till posten för att posta ett par kort. Därpå begav jag mig till Sushi-Yaki där jag unnade mig gårdagens lunch. Verkligen älskar deras resturang ch deras sushi är helt SJUKT BRA! Löv it! =D Dags att påbörja dagens redigering, bloggar mer sen igen, puss på er!




1 Veronica Wallgren:

skriven

Åh vad gott! Älskar sushi :)

2 Molly Nilsson

skriven

Då är vi 2, så himla mumsigt! :D