Yesterday!

Nu är det dags för mig att åka till jobbet och hunnit med mer än vad jag först trodde jag skulle, haha! Himla skönt, solen har varit framme hela dagen och varit super mysogt, enda tråkiga är att jag jobbat inne hela tiden =/ Men ibland måste man offra sig:)

Har även hunnit gå igenom lite komentarer jag fått och känns skönt att jag verkligen fått göra detta. Min taktik är att svara på mail, komentarer, redigering ska vara på tis och torsdagar. Jag tror det blir bäst så, dessutom slipper jag stressa genom mitt liv, haha!

Middagen från igår btw, super gott och blev på Alpina. Har tidigare varit missnöjd över deras mat, men igår var den faktiskt god! Kanske för att jag bad dom att låta bli att salta. Senast jag åt en veg-rätt där smakade hela skiten salt, man bara öh?! Men igår var det super duper gott!


 
 
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Ser gott ut :D