1 Augusti!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott för det  har jag, även om det blev väldigt sent! Fick en idé om attjag tar ut mina extension kl 1 på natten och vid 3 var mer ellerm indre allt borta, inkl tover som hade blivit, haha! Idag blir det in till Skövde, för att lämna in 1 lapp till Skövdebostäder och få naglarna fina. Dessutom måste jag ringa lite samtal gällande en faktura som inte dykt upp... IGEN. Sen ska jag också se om jag kan få tid för klippning, hade varit behövligt!

Men innan jag görnågotannat blir det frukost, sen in i duschen för att sedan göra sig iordning till stan. Ska bli riktigt skoj och senare kommer min pojkvän. Jag måste medge men att skriva killen/pojkvännen/han/honom känns så SJUKTovanligt, haha! Men blir väl en vna ju mer tiden går, hihi ^^ Aja bloggar mer sen igen, puss på er!