Alla reagerar olika!

Det bästa med att blogga dagligen som jag gör och försöka leverera 5 - 6 inlägg dagligen under vardagarna är alla kort som ska tas. Det är ganska intressant hur folk runt om ser mig och hur det börjar viskas. Bästa är kring matstllena då många som äger resturangen och aldrig sett mig innan tror jag är en matkritiker, hihi ^^ Oftast brukar dom fråga flera gånger om maten smakade bra och väljer man 3 rätters kommer dom ut efter varje rätt, sött va?!

Sen har vi dom som pront bara måste finna sig i det och verkligen märka hur ett samtal helt plötsligt pausar så fort kameran kommer fram, haha! Det är verkligen så himla roligt att se och iakta hur andra handskas med situationen. Minns första gången jag och min kille träffades och kameran åkte fram hur jag sa "Jag ska bara ta en bild till bloggen", haha! Idag finner han sig bara i det och fortsätter äta, men helt ärligt hade jag nog också reagerat minst likadant om någon skulle gjort detsamma med mig om jag inte heller var van vid det :)