Bråkar väldigt, väldigt sällan!

Många frågor ag får av mina vänner är om jag och min kille bråkar ofta och svaret är faktiskt nej, tack och lov! Men när vi väl kommer ihop oss kan vi sitta tysta och inte prata med varandra på 2-3 dagar, haha! Knäppt va?! Vi är väldigt lika där eftersom vi behöver få vara sura tills vi inte vill vara det längre, det blir så knäppt så det blir rätt, haha! Både han och jag havskyr om man ska försöka tjata till sig förlåtelse och reda ut saker och där av att vi inte pratar med varandra när det väl händer, haha!

Senär det väldigt sällan det sker, vi har haft det så 2 gånger under hela vårt förhållande, vilket är på ett stt skönt. Däremot kan vi små knabbas med varandra men det blir aldrig något allvarligt av det. Ett exempel är om min soyamjölk är slut och jag vill att han ska följa med av någon anledning och han inte vill det kan vi få argumentera mot varnadra och sen är det chill. Ibland vinner han och ibland jag, man får ge och ta. Men tro mig, innan vi flyttade ihop tjaffsade vi nästan jämt över sms och det var väl minst varannan dag, haha! Att flytta ihop är bland det bästa som kunde hända för oss och det tror jag han med tycker för vilken kille skulle inte vilja slippa undan tvätt, matlagning och städning?! Bara frågar, haha!