Det är mitt liv!

För ett tag sen hände något som fick mig fundera över "vad håller jag egentligen på med?" och det var att jag började skämmas över mig själv... Precis allt jag säger att man inte ska göra! Det är ingen som sagt något eller liknande, men det var bara att jag passarinte in och började skämmas över min sits jag befinner mig i. Jag skämdes över att ta plats och säga vad jag tyckte och tänkte och varför?! Jo för att jag var transsexuell/inte normal.

Men det som fick mig komma till insikt var att varför bryr jag mig ens?! Vem är det jag skadar? INGEN! Sen att alla i min omgivning vet om vem och vad jag är har blivit MYCKET enklare. Jag kan berätta om min historia eftersom den har jag inte valt, utan bara fått att leva med... Men jag gör det bästa av den och det var därför jag tackade ja till SR-radio på nytt. Jag kasnke inte är som alla andra och folk kan leta fel, do it. Men det ska inte hindra mig att leva mitt liv på mitt sätt och på mina villkor!