Det funkar för oss!

Hej på er alla sötisar, ursäkta för lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp med att städa och fått så fint nu, känns super! Eftersom vi bestämt att jag ska sköta hemma sysslorna eftersom jag är mesta dels hemma i och med mitt jobb som bloggerska har vi valt att dela upp det så. Det innebär städa, laga mat och tvätta, hemmafru mer eller mindre, haha! När jag var yngre ville jag bli det och nu är min dröm sann, vilken "lycka"!

Men helt ärligt trivs jag med det, dessutom bestämmer jag maten, får min tvätt i rätt grader och städat på mitt sätt, vilket är kanon! Tro mig han har försökt hjälpa till med tvätten och det relaterade till försmå tröjor och hål i mina favorit leggings också... Samt att när vi skulle turas om med att laga mat slutade med att jag inte fick någon mat heller, haha! Därför är jag glad över denna uppläggningen :) Nu blir det göra iordning maten och så hörs vi mer sen igen, puss på er! 


Ble lunch ute tidigare idag, gott!