Detta kan inte sluta bra! 7/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag och det är trots att jag är grymt trött... Solen skiner och jag ska mesta dels sitta inne hela dagen och jobba... Kul va?! -_- Håller just nu på att planera upp veckorna som kommer och känns som det kommer bli roliga helger att se fram emot. Killen ska på crusing, men det hindrar inte mig att bege mig ut på egna äventyr, haha! Senast jag var på äventyr i Skövde gick det väl sådär och jag fick kanske lite för många drinkar av för måga killar, haha! Mådde därefter också kan jag säga, haha!

Blev kräftskiva igår och var jätte gott, komiskt og var jag hungrig senare på kvällen, haha! Asså min magsäck känns som den töjts flera meter... Förut kunde jag gå en hel dag på en redbull och idag piper magen strax efter uppstigning, haha! Ganska hemskt när man väl tänker efter, aja dags att komma i form och n menar jag verkligen det! Aja nu ska jag sätta mig med lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

ååh kräftisar

2 Molly Nilsson

skriven

Så himla gott! =)