Drömmer mig bort!

På senaste tiden har jag funderat på att skaffa ytterligare en lite hund till och rasen är nog densamma, nämligen Papillon. Verkligen förälskad i den och dom är så himla lojala! Lätt lärda och energi till jag vet inte vad, haha! Det som tar emot är valp-perioden att få den rumsren... Minns vilket skå jag hade med Gucci, haha! Nu är detta bara en tanke och om jag väljer detta ska jag ha en hane som ska få bära namnet Prada, haha!

NEJ jag vill inte ta valpar, finns metoder man kan motverka! Dessutom är hanar lite lugnare i temperamentet och blir det en till ska han få vara fullfjädrar med sin fluffiga päls. Kan verkligen se mig i framtiden ett stort hus med enkel plan med 2 papillons som rigerar inomhus och 1 Grandis som rigerar utom hus med sina små livvakter, haha! Eller varför inte tvärt om?! 2 Grandisar som livvakt, haha! Nu är detta bara en tanke, men 1 hund till vill jag allt ha, men när vet jag inte ;)