Dubbel dejt!

I onsdags var vi ute och åt på en thai Resturang ihop med 2 andra som också är ett par, vilket var super trevligt! Vi kom lite innan dom andra och slog oss ner vid ett bord och pratade om lite allt möjligt, bland annat vår nuvarande lägenhet och hur vi ska gå till väga. Jag kan väl lägga korten på bordet och säga att vi har olika viljor. Min pojkvän vill skaffa hus och jag vill ha en större lägenhet... Det enda vi är mer eller mindre överens om är att vi måste köpa ett hus eller en lägenhet pga hyres-systemet är som det är... Vad vi kom fram berättar jag mer när allt är klart, men nu vet vi lite i vad för tankar vi går med.

Iaf blev en trevlig kväll med dom andra och vet inte om dom vill att jag nämner deras namn. Jag valde en buffe och det ångrar jag inte när musslor stod på menyn, haha! Verkligen så gott, dock missade jag bläckfisken... TYPISKT, haha! Det enda som var mindre lyckat var att vi kom ner klädda och dom andra var fint uppklädda, asså när jag fick syn på det jag bara, skit också, haha! Övrigt hade vi en super mysig kväll :)