F.U.C.K N.O!

Att många transsexuella lever i en speciell sits och att vi behandlade på olika sätt är väl ganska uppenbart för många. Men det jag absolut avskyr är överkta män där man får meddelnaden på kuk och detta kan vara på min bloggmail, Facebook eller min någon anna social media... MEN nu har jag ätnligen fått ett slut på elendet och det är nämligen att sätta ett "pris". Varför?! Jo det ska jag berätta, alla meddelanden jag får stup i kvarten har verkligen fått mig tröttna och så fort man säger något om någon summa är det plötsligt inte lika akruellt eftersom dom vill ha det gratis... FUCK NO!

Jag är en människa med känslor och ska inte ses som en fucking knulldocka som plockas hit och dit, GLÖM! Ska du ha något av mig betala annars glöm! Självklart ska man ta överpris så idioterna fattar hur oehert meningslöst det är att tjata och om någon är benägen att betala, kör på, haha!