Gäller ta vara på stunderna!

Hej på er, dåså är det läggdags för oss här borta och hann inte ridgera klart lördagsvloggen, men fixar det imorgon om det är okej! Vi avslutade kvälllen med att äta lite kräftor från fredagens fångst och var riktigt gott, verkligen under skattat det där. Kött klarar man sig utan ,en skaldjur blir betydligt svårare, haha!

Var tidigare hos föräldrarna idag och fick lite mat i magen, bland annat hämtade jag min check jag ska lösa in nu i veckan hade jag tänkt, samt få bukt på mitt bankkonto för det strular fortfarande med mitt person nr... Blev iaf någon gryta av något slag och där av fick vi glass. Föresten här är glasen jag köpte till min lilla mamma, visst är dom fina, riktigt avundsjuk! Sen vad dom gick på var väl en annan 5:a men tyckte hon var värd dem oacsett vad. Ens föräldrar lever inte för evigt och gäller ta vara på stunderna man haver tillsammans! :)