Glömt av att äta!

Hej på er, denna dagen blev långt från vad jag tänkt mig men allt har gått hyffsat bra, även om det inte blev  som jag önska, haha! Har haft en dag med massa jobb och telefonen har även ringt, en jobbig dag för lilla mig eller med en svag betoning av jobbig, mer hektisk! Känner mig riktigt stolt över att vloggen är klar att publicera och ska ge mig iväg till gymmet inom kort! Fick en "uppenbarelse i veckan och det är att jag nästan kommer i mina XS-byxor, asså jag DÖR! Men innan jag lämnar lägenheten måste jag fixa 1 sista sak tills imorgon!

Hann även med en liten mini lunch tidigare idag och blev en macka, lite läsk och en ulle. Inser nu att innan jag fic i mig plättarna har det hållt mig igång sen dess och det var runt 10-tiden jag tog den och plättarna var typ 16:55. Ibland känns det som jag borde ha någon som kan påminna mig om att käka, hade varit väldigt behövligt, haha!