Min "terapi" lyckades!

Hej på er, hade helt glömt av att uppdatera i och med att jag jobbat röven av mig, haha! Fixat och donat inför kommande vecka och det är ändå en hel del kvar... Men om inte hinner jag det mesta i veckan och det känns himla skönt! Visste ni förresten att igår var det 6 månader sen jag fick se min framtida bostad jag bor i  idag. Min första spontana komentar var "Herregud vilken liten lägenhet", haha! Min kille blev långt från glad, men vad fan i mina ögon såg det ut som en dockhus som bodde ensam i 77 kvadrat, haha! Men idag har jag hunnit smälta det och min dagliga terapi har hjälpt, haha!

Ska inom kort iväg för at hämta pizza och detta måste bli den sista för sen måste jag bli smal igen, haha! Men på något konstigt sätt har jag blivit någon slags springtjej... För tydligen är han antingen för trött eller för bakis och jag däremot mår alltid bäst av oss, rättvist?! NEJ!

Släcker upp lite bilder på någon som satt en drottning i båten och ett tag trodde jag hon tänkte ta ett frivilligt dopp, där av kopplet, haha! Vet att man ska ha flytväst på hundar, men tanken var inte att följa med ut, tro mig det fanns inget intresse från min sida, men var roligare än vad vi båda trodde ^^ Aja ska fixa det sista sen blir det flöt, bloggar mer sen igen, puss på er!