Hormonrubbning!

Som ni märkt har denna veckan varit lite mycket och jag har verkligen haft 0 i energi på nästan allt... Jag misstänker att det är mina hormoner eftersom jag är lite obalanserad, men hoppas det släpper. Detta är just nackdelen med hormonbehandlinge, man blir labil och det är knappt man förstår det själv. Du kan vakna super glad och sedan försvinner det lika fort igen.

Där av att man måste vara starkt i sig själv redan från början, vilketi nte alla transsexuella förstår. Det spelar ingen roll om du får dina hormoner och ett kvinnligt yttre om du inte mår bra från början. Grunden är A och O för att kunna balansera allt som sker. Porblem kan vara så olika för alla som känner sig ensam, dålig ekonomi, någon psykiskpåfrestning, diagnos eller något annat. Har man något av detta blir hela hormonbheandlingen ett helvete och en depriossion är ett snart faktum... Sen kan man även få problem med hpormonerna även om livet är bra, god ekonmi eller helt frisk, inte det jag menar! Det jag menar är att det blir en extra börda och det kan i värsta fall skälpa än hjälpa. I mitt fall är det nya tabletter och ny mängd, där av rubbning och det tar ca 1 månad innan allt är korrekt eller hur man ska säga, har lite biverkningar som trötthet vilket gjort det hela sårare att just blogga, men brukar ge sig efter 1 månad :)