Hund i sängen okej eller ej?!

Det bästa jag vet med att ha hund är att ha dom i sängen, det är verkligen bland det bästa som finns! Enda gångerna då Gucci är riktgit lugn av sig och gosig är på morgonen då hon är nyvaken. Dock anser vissa att hundar ska man inte ha i sängen eftersom det är ohygieniskt och alla har rätt till sin talan även om jag tycker motsatsen. Ända sedan Gucci varit valp har hon sovit i min säng fram tills jag träffade min pojkvän som verkligen inte accepterar att ha henne i sängen, haha!

Det var samma med soffan som var ny köpt i början men det brast allt eftersom. Det hela började med att hon inte fick vara där, tills att hon fick en filt, filten blev större och sen försvann den helt och hållet, haha! Soffan har hon åtminstonde lyckats charma, men sängen kommer nog bli betydligt svårare... Men ibland när han inte är hemma och jag måste ligga ensam brukar jag ta upp henne, hihi ^^