Inget vatten!

I förrgår fick jag vet att vattnet i lägenheten kommer försvinna och att vi ska vara utan det i 2-3 veckor... Asså hur tänker dom egnetligen?! Fine om det hade varit 2-3 dagar okej! Men 2-3 veckor asså vad tänker dom med?! Detta innebär att vi inte får spola vatten, duscha eller diska med diskmaskinen. Detta innebär att vi kanske måste bo hos min killes föräldrar och inget emot det i sig, bara att när jag kommer hem kastar jag av bh:n åt där solen inte lyser och går i t-shirt eller nakenfis, haha! DET är underskattat och trorn i jag kommer kunna göra dey?! NEJ!

Tydligen är det massa skador på rören och dom är för snåla för att repaprera, därför ska dom juta om allt. Det innebär att hade dom tagit ut allt hade det gått fortare men är tydligen en kostnadsfråga och ja därför kommer vi få bli inneboende och lillen ska få bo hos mammsen och pappsen. MEN det vet dom inte om än, så himla skoj verkligen och allt börjar redan nu på måndag, ni förstår min lycka!