Inte igen!

Hej på er, nu är jag typ klar med allt som ska göras och det känns super! Dagen började riktigt surt, MEN det blev bättre, tack och lov! Det harmesta dels regnat här och det märks att sommaren är över... Imorse när jag gick ut med hunden var det för första gången kallt =/ Frös lite, turligt nog är bilen hyffsat nära och jag har bestämt mig för att OM ett köp går igenom kommer en flytt bli aktuell och då får vi det BRA mycket större ca det trippla, men vågar inte säga mer än så...

Nu ska jag lägga lite fokus på utgångsoutfiten, sen ska jag redigera och med lite tur hinner jag få klart allt innan vi ska ut och äta ihop med ett annat par. Vart det blir vet jag inte dock, men jag är lite sugen på Max, haha! Bero på något annat... Min nagel har gått av, asså varför! I vanliga fall brukar jag göra Akryl, men fick ta Gele och det suger! Aldrig mer + att det gjorde lite ont #överkänslig, haha! Nu blir det jobba på och så hörs vi mer sen igen, puss på er!