Kan dricka måttligt 13/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppasn i mår bra och sovit gott, för det har jag! Blev en lång sovmorgon och även hunnit städa av köket och badrummet, vilket var super skönt! Kom ihåg att filma detta som tur var till morgondagens vlogg, hihi ^^ Idag är tanken att vi ska till IKEA och senare antingen ut och äta eller gå på bio, super mysigt! Planen var att vi skulle gjort det igår, men vi valde ta det idag istället och lika glad för det :)

Det vi ska göra på IKEA är att kika en hylla till min lilla mini walk in closet där jag kan ställa upp de flästa skor jag har, hihi ^^ Solen skiner så misstänker detta kan bli en super fin dag och senare ikväll kanske vi ska ut. Dock är jag inte lika fullt taggad på det så vi får helt enkelt se. Fast man kan även dricka måttligt iof, behöver inte bli full som en kastrull varje gång, haha! Nu ska jag spackla nyllet, bloggar mer sen igen, puss på er!