Kan man lära sig tro?! 6/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag och käner mig verkligen på hugget! Blev kräftfiske igår och dom fick en hel del, även om jag inte tyckte vildmarkslivet var något för mig, haha! Att åka var helt okej om man bortser från att det var piss kallt och en jätte obekväm sittplats/bänk... Jag sa tidigare till min kille att jag kunde följt med ut någon gång dom är ute och fiskar, men jag tror jag ångrar mig, haha! Jag är helt enkelt inte någon vildmarksmänniska till 100%, men kanske går at bli?! =)

Slänger upp lite bilder från onsdagen då vi åt ute med ett par vänner till mig och var super trevligt! Dessutom var min mat godare än vad jag först trodde, riktigt överraskad! Men enligt dom skulle den vara stark... Får be dom kryddar på lite bättre nästa gång, annars var den helt okej! :)