Komma upp tidigare! 10/8

Go morgon alla bloggläsare, asså gårdagen var jag helt slut körd från... Var dö trött och somnade i soffa undertiden jag redigerade, asså hur?! Så vaknade vi 23:58 och beslöt mig för att sova vidare och fortsätta med att redigera idag istället :) Men videon kommer upp senare ikväll eftersom jag har lite andra saker att göra! Dessutom funderar jag på om jag ska börja köra 6 inlägg eller vad vill ni?! Det blir förvisso lite mer inblick i min vardag och dessutom kan jag börja dagen med att blogga från sängen, vilket jag inge gör i nu läger, haha!

Dessutom kanske jag kommer upp lite tidigare och får en bra början på den nya dagen! Spishällen för att ligga och halvsova fram till 11-12 går jag upp vid 09:00 och dessutom inte stressa livet ur mig, haha! Samt att jag kommer upp i mänsklig tid och sitta med min redigering i lugn och ro, smart va?! :D Borde tänkt på detta tidigare men aja, bättre sent än aldrig?! :) Dessutom slipper ni vänta på inlägg fram till kl 12:00 och får ert första inlägg runt 09:00 :) Så kan lika bra börja med det här och nu! Jag är iaf uppe och ska förbereda mig snart inför lite möten och annat skoj, hoppas ni sovit gott och mår bra, för det gör jag även om jag är lite trött ^^ Funderar på att åka till affären för att köpa frukost för vi har typ 0 saker hemma... Där av att det blev veganska pannkakor och dessutom klagade inte killen heller, kanske går att omvända honom, haha! Aja mot affären och så hörs vi mer sen, puss på er!