Kommer ihåg det än idag!

Hej på er, är det bara jag som tycker dagarna gå sjukt snabbt?! tänkte på att imorgon är det redan fredag och sen helg?! Jag har haft en hyffsat lugn vecka, fortfarande massor osm ska göras, men det börjar åtminstonde bli att mer stabilt! Imorgon blir det dessutom att bege sig hem till Skaraborg för att umgås med lite vänner och ska bli så skoj! Dessutom har jag hela huset för mig själv om allt går som det planerat och jag har redan lite idéer på vad som ska göras, haha!

Att bero på det, inns ni första gången ni fick vara hemma själva?! Vad brukade ni göra?! Jag minns min än idag, jag sa till mitt fritids att jag inte kom idag och sedan gick jag hem och kollade film och åt glass eller popcorn, så söt och så liten, haha! Detta pågick i 1-2 år innan jag sa det till Mami som var lagom glad eftersom dom betalat pengar för att jagi nte ens var där, haha!