Kräftfiske! 4/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott för det har jag! Sorry för dålig uppdatering igår, men jag mådde verkligen inte bra, hade ont i magen och var bara allmänt dålig dag... Men idag mår jag mycket bättre och ska sätta mig med lite redigering och sen blir det spela in lite videos. Skulle upp 2 videos denna veckan men haft lite problem med datorn men hoppas den vill sammarbeta idag! :) Att bero på något annat ska jag iväg på kräftfiske med min pojkväns familj och deras vänner, ska bli super skoj!

Jag måste mer eller mindre rota genom hela garderoben för vi ska tydligen vara djupt inne i en skog =S Klackar var inte på tal, inte ballerinor heller utan rejäla skor och frågan är om jag har det, haha! Har ett par slitna mocka stövlar, frågan om det duger?! När jag kraft fiska när jag var yngre var det vid en åh med lite gräs runt om, typ den bilden hade jag på kräftfiske, men det var tydligen helt fel... Nu måste jag kika genom garderoben, samt mina små gömställen, hallå jag avslöjar inte alla mina skor för honom, haha! Han hade fått mer eller mindre hjärtattack ^^