Laddar upp inför nästa vecka! 20/8

Go morgon alla bloggläsare, ursäkta för hela veckans bloggande men har haft mycket och inte mått så bra, där av dåliga blogginlägg.... Men sitter nu med lite jobb så att allt ska flyta på inför kommande vecka! Dessutom kommer en video upp när jag sätter i mitt löshår! Vet att några av er frågat efter det och nu är det äntligen på gång! Tänkte få upp den på torsdag och ett TS-snack nu på tisdag! :)

Övrigt mår jag bra, har lite små ont i halsen och misstänker jag håller på att bli sjuk... Får verkligen inte bli det nu eftersom jag är så himla taggad på att gå på ett event som kommer om 2 veckor mot Göteborg... Är sällan på event eftersom jag inte orkar ta mig dit, men dit vill jag verkligen! Aja nu blir det fortsätta med jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!