Längtar!

Hej på er alla finisar, asså vad denna dagen psrungit iväg och man förstår knappt vad osm hänt med den! Hamnade i telefonsamtal med Emma och sedan Nettan, riktigtr skönt och ska blir så kul att åka hem en sväng även om jag inte har en blekaste om vad jag ska göra, haha! Är matfestivalen nu i helgen och tänkte jag ska försöka vlogga och även skaffan ytt stativ så jag kan hålla kameran som jag gjort innan! 

Dessutom har jag bokat tid för naglarna, så skönt! Sist gjorde jag Gelee och helt ärligt kan det vara lband det sämstas jag gjort... Ena nageln flög efter den andra och jag ska fortsätta med Akryl, helt klart! Men andra sidan blev dom GRYMT SNYGGA och lite tråkigt att dom inte höll... funderar på att göra fransk manikyr, känns läge sen jag hade det?! Har ni något bättre tips får ni gärna komma med det, kom ihåg, ju konstigare/utvikande, destå bättre, iaf enligt mig! :)


 
 
1 Anonym:

skriven

Underbara naglar

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha! Hoppas du gillar även de nya jag har med :)