Ledsen för sen uppladdning! 16/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är väl med er för med mig är det toppen! Vaknade lite innan men aja vad gör det. Super fint väder och ska börja dagen med att gå en liten prmenad med lillen. Satt och tänkte på att hon fyller 3 nästa år, asså shit vad tiden flyger iväg =´) Ska verkligen njuta av varje sekund som hon finns och vissten i en till sak?! Min pojkvän är inte lika förtjust i henne, hur kan man inte vara det med min lilla bäbis?! =O Fast ska jag vara ärlig kan jag med bli rätt trött på den lilla lurviga studsbollen, haha!

Det som sker för dagen är att jobba och sedan blir det ladda upp gårdagen video. Ber om ursäkt att den inte kom upp som den ska, men hade verkligen ingen lust att blogga igår... MEN idag kommer den upp och hoppas det blir minst lika bra! Nu blir det promenix och så hörs vi mer sen igen, puss på er!