Lite sugen!

Go eftermiddag alla bloggläsarem sorry för sen uppdatering menjag mår verkligeni nte bra.. Har ont i huvudet och i magen, fattar inte varför?! =/ Känns super sugit eftersom jag hde lite planer för dagen, men dom har jag inte heller givetvis hunnit med... Aja, idag blir det hem till lilla småland igen och det verkar som lägenheten kommer hyras ut, redan massor osm slåss med sina poäng nu, hihi ^^

Jag personligen har nu bestät mig för att skaffa en 1:a i Skövde som festlägnhet/övernattning eftersom jag saknar att kunna ta en taxi ner till stan och bara shoppa eller gå ut med brudarna. Att förfesta hos mina föräldrar är ingen jätte hit, haha! Men iaf, innan jag åker är jag lite sugen på att ta en shake, den var så grymt god! Tror det var avokado, mango, ingefära och något mer, jätte god verkligen!


 
1 Sara:

skriven

Mums, den lät riktigt god! :)

2 Molly Nilsson

skriven

Den var super, kan verkligen rekomendera! =D