Månadsfirande! 12/8

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag! Haft en riktigt hektisk dag med massor av jobb och trodde ett tag att jag kört fast, men lyckades trassla upp allt som tur var, hihi ^^ Dom senaste har min pojkvän kommit hem från sitt jobb tidigare än vanligt och varit roligt. I vanliga fall brukar jag sitta ensam ganska ofta, vilket kan vara skönt det också men när han väl slutar tidigt får man ta vara på dom dagarna :) Asså jag tycker dagarna har gått så himla fort, kändes som detvar måndag för 2 dagar sen, SJUKT!

Idag är tanken att vi ska fira vår månadsdag och vi ska ut och äta lite eventuellt och imorgon kanske det blir bio. Bästa jag vet med helgerna är att man dels är ledig och kan lägga tid på varandra. Ska dock fixa iordning i köket och ska bli så skönt att det blir lite ordning och reda! Lite sugen på att åka in till stan imorgon och evntellt fynda en tvättmaskin, hade förenklat vårt liv massor! Slippa gvå upp och ner 5000 gånger, haha! Det har fortfarande inte ändrats, mycket saknar jagi nte med min hiss och torktummlare och tvättmaskin i lägenheten, det är LYX! Detta suger, haha! Aja bloggar mer sen ign, puss på er!