Måste vara mina hormoner! 15/8

Go morgon alla bloggläsare, solen skiner och jag är på toppen humör, hoppas ni med är det och åtminstone sovit gott! Verkligen skönt med måndag eller vad säger ni?! Jag har massor att göra, ska ha möte mesta dels av dagen och vid 14:00 ska jag eventuellt vara klar, haha! Att ligga på topp kostar eller vad ska man säga, haha! Killen har redan åkt till jobbet och själv myser jag i soffan med lite popcorn och min alovera jag köpte igår.

Blev ingen video igå¨r, men var verkligen helt död efter varit på kalaset... Tror mina hormoner börjar spöka lite. En av biverkningarna är trötthet och ont i huvudet med mer. Men känner främst av att jag är fruktansvärt trött, på ett konstigt sätt... Men hoppas det ebbar ut! Nu blir det lite frukost sen jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!