Shopping och pokemonjakt!

Hej på er, dåså är det dags att bege sig in till Skövde och möta lite vänner för en trevlig kväll med bowling. Är dock lite orolig över mina klor, men hoppas det går bra! Har mer eller mindre suttit inne hela dagen och bara kollat serie, verkligen super skoj! Men fick avbryta för att garanterat skulle hinna in till kl 18, haha! Jag och tid ni vet... Det verkar som vi blir 5 personer eftersom den 6:ehade fullt upp med jobb, men man ska inte klaga!

Passar också på att lägga upp en bild från gårdagen då jag va i Skövde också och som ni förstår är det verkligen heltbortkastad tid att bo utanför Skövde, haha! Hade iaf en super trevlig dag igår även om jag fick följa med på pokemon jakt... Asså varför?! -_-' Jag är inget fan av det där spelet, vilket ni kanske redan förstår, haha!