SKÖNT!

Under en viss tid har jag behövt leva lite snålare pga flytt och att mitt liv inte ser likadnt ut... Förut var jag ute och åt 2-3 gånger i veckan och festade mer ellerm indre alla helger, även under vardagarna. Det hände alltid något och ena skandalen var värre än den andra, på gott och ont, haha! Att spendera pengar är bland det bästa jag vet och la ut kanske 2500 kr i veckan på saker jag knappt behövde, haha!

Det livet saknar jag lite, men nu verkar det som de flesta möten gett resultat och jag är snart tillbaka på banan och kan leva lika glamoröst som jag engång gjorde :) Lönen som kommer in här nest är inget jag kommer behöva leva snålt för och detta vårdar gott inför framtiden :) Jag Där av att bloggandet råkat illa ut, möten tar sin tid och man är ofta slut efter allt fläng, men det kommer bli så värt det! Nu är för visso lägenheten uppsagd men det hindrar mig inte för att söka någon annan nu när jag kan, divan är tillbaka ha ha! =D