Snart dags för Jul! 18/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är väl med er och att ni sovit gott! Själv har jag sovit uselt... Kunde verkligen inte somna så fick spela lite lugna jullåtar sen somnade jag, haha! Att bero på det, snart är det jul ,så himla mysigt! Massa man ska fixa med dock så som lussekatter, peppakakor, knäck och andra saker! Vi brukar alltid ha en traditionell julbakardag, vet dock inte om jag kommer kunna delta på den dock =/

Sen till en annan sak ska jag buda på en lägenhet inom kort med, saknar mitt underb ara Skaraborg och alla vänner. Mitt liv är verkligen annorlunda sen då, men kan ta detmer i ett annat inlägg! =) Det som sker för dagern blir jobb och sen försöka spela in lite matrial och redigera... Asså varför sparar jag alltid ALLT till sista dagen, hopplöst! Nu måste jag sätta fart, bloggar mer sen igen, puss på er!