#Stolt!

Hej på er, sitter just nu och kikar på en serie ihop med killen och vi fick pausa för att jag behövde blogga, haha! Dock håller han på att dummar sig och gör ALLT för att glömma bort att han hartråkit vilket går ut över mig... Asså bli slickad i asiktet, fiser och blåser rapar, välkommen till min långt från glamösa vardag med herr jobbig, iaf nu... Aja ska snart trycka på play så han kan få fokusera på något annat.

Beror på något annat gjorde jag pankakor idag, både veganska och vanliga, vilket var jätte gott! Förstår inte varför jag inte gjort detta tidigare?! Enkelt och himla gott! Dessutom gick det super bra! Mina pankakor jag gjorde när jag var mindre SÖG!!! Men alla blev mer eller mindre perfkta och inte en enda gick sönder, känner mig super duktig, haha! Typ den känslan när man gjorde frukost till familjen en helgmorgon, typ så stolt, haha! Nu blir det film och så hörs vi mer sen igen, puss på er!



1 JUNITJEJ:

skriven

Så gott det är med pannkakor!