Tillåter ingen annan!

Hej på er, dåså är det snart dags att fixa sig lite inför kräftfisket som sker vid 18:00. Ska bli helt okej skoj, jag ska stsa på att vara kvar på land, haha! Dels för att min utrustningen inte klarar av att bada och att jag int heller är sugen på det, haha! Det var tydligen väldigt grunt så det var väl alltid något, haha! 

Slänger upp 2 bilder från onsdagen då vi gick och bowlade ihop med lite kompisar till mig. Det var himla trevligt och tro det eller ej, men jag kom inte sist, haha! Dock brötjag in tumnagel... Kändes inte värt att bowla, men ska se om jag kan fixa det i veckan som kommer, men det är inte helt säkert... Det enda riktigt dumma med att ha sin nagelsalong uppe i Skövde =/ Fast andra sidan lter jag bara dom röra mina klolr! Samma med mitt hår fast en annan salong :)