Trots 56 kvadrat!

Som ni vet är jag i ett förhållande och en sak jag är ävldigt glad för är att vi sällan bråkar, typ aldrig. Nästan med allam ina andra kikllar jag varit tillsammans med har det varit massa onödigt tjafs om absolut ingenting. Det kunde verkligen vara om precis ALLT. Men han jag är tillsammans med idag är det inte så över huvudtaget. Klart vi blir smått irriterade på varandra, hallå vi bor på 56 kvadrat, haha! Men ändå håller vi sams jämt och det tycker jag är så himla skönt!

Men jag kan säga som så att så var det kanske inte ritkgit i början. Eftersom vi båda hade varit singlar en bra stund innebar det att vi krockade i vissa saker eftersom vi båda är vana att göra på vårt sätt, haha! I början var det jobbigt, men även där conectar vi idag. I början var jag osäker på min flytt och om jag verkligen skulle lämna Skövde och min lägenhet. Allt är långt fårn det engång var, jag behöver inte komma hem helt slut en sen fredagskväll och bemötas av tystnaden i en tyst 3:a, åka i väg och handla för mjölken är slut, sitta ensam vid tv:n och äta frukost/lunch/kvällsmat eller gå och lägga mig ensam. Idag har jag någon att komma hem till eller som kommer hem till mig, vilket i sin tur gör att flytten i sig känns mer och mer värd för varje dag som gårtrots 56 kvadrat, haha!