Allergisk reaktion!

Hej på er alla sötisar, sitter nu i soffan och tror jag ska bli TOKIG!!! Misstänker att jag fått någon allergisk reaktion utav en duschcreme... Började få små räda prisckar över kroppen och blev lite fundersam vad det kunde bero på... MEN jag misstnker att det är min duschflaska, vilket är konstigt eftersom den ska vara "barnvänlig" eller har jag fått för mig det?! känns sjukt jobbigt och funderar på om den torkar ut huden?!

Om ni vet någon bra dusch creme får ni gärna säga till för min är långt från rolig om det nu är den dvs! Övrigt har kvällen varit lugn, vi hållerp å att planera hur vi ska lägga upp julen och planen ser ut som så att vi ska fira jul hos mina föräldrar först och sen hos hans föräldrar! Blir lite åkande, men eftersom vi ska vara på uppesittar kväll den 23 är det lika bra vi börjar hos dom som faktiskt bor i Västragötaland! Ska bli så skoj och få träffa alla släktingar igen, typ det bästa på hela året, haha! Nu ska jag hoppa neri  säng och se om jag kan smörja in mig mednågot som kan lindra kliandet, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!