Äntligen! 19/12

Hej på er alla sötisar, dåligt väder och allt känns ganska grått ute vilket gör att jag valt att stannar inne... Men hoppas ni har lite bättre väder! Gick igenom igår hur julen skulle firas och vi har ÄNTLIGEN kommit till ett resultat! Super och tror denna lösning blir bäst för alla, främst oss som ska pendla! Övrigt av dagen har jag jobbat och fått ganska mycket gjort! Känner mig lite små seg, men snart klar med allt! Dessutom ska jag iväg sen för att gå lite på stan!

 

En tanke jag har är att sätta mig på ett fik och jobba massor! Verkligen behövligt och skulle vara så skönt att få lite jobb undanstökat! Dessutom funderar jag på att åka till stan för att göra klorna fina! Vill helst inte riskera att någon av dem går av inför jul... var igår och kikade gran och den doften är underbar! Kostade bara 500 och hade jag inte haft en liten bil hade granen utan tvekan följt med mig hem, hihi ^^ Aja nu ska jag jobba ikapp det sista och så hörs vi mer sen igen, puss på er!