Äntligen!

Hej på er, asså gud vilken dag, haft fullt upp med massa saker med jobb och sedan vid 16:00 gav jag mig iväg och handlade och kom hem för 5-10 min sen och ska nu iväg till gymmet! Vill verkligen inte förlora mitt flow och verkligen hinna med allt idag! Dock ska killen ligga i soffan och vara "sjuk", asså blir så lack på sånna ursäkter! När jag tävlingssimmade fick vi endast vara sjuka när vi hade feber och inte något fjantigt halsont... Där av att jag verkligen är mån att komma in i mitt flow igen, haha! Därför har jag valt att låta han få göra sin egna mat eftersom han inte vill gå ;)

Dessutom har jag ÄNTLIGEN kommit fram med vad jag vill göra med mitt liv, asså så himla härligt! Som ni vet har jag länge funderat på vad jag vill göra och idag slog det mig! Jag vill bo i centrala Jönköping, asså fatta vad GRYMT! Jönköping har alltid varit mig varmt i hjärtat och redan vid 16 år bestämde jag mig för att där vill jag bo. Men jag har lovat att ge denna hålan vi bor i nu en chans. Men Jönköping är som Skövde men större och bättre, haha! Nu vet jag vad jag vill och vart jag ska, så himla härligt! Sen får vi se om killen följer efter, men gör han inte det kan vi leva åt varsit håll. Något man ofta glömmer i ett förhållande är sina egna drömmar och sin kropp. Nu ska jag ta tillbaka min plattform steg för steg!