Asså dör av lättnad! 30/12

Go morgon alla bloggläsare, sitter nu på en super mysig resturang och ska inom kort beställa! Asså denna dagen började i kaos! Insåg att vi inte kommer hinna klart med flytten och fick panik, ringde hyresvärden som gav mig nr till dom som bodde innan oss, delade till mig nyckeln och nu har vi fått lägenheten nästan 1 vecka i förväg! Detta gick på 15 min och jag är så nöjd! Haha folk som tycker jag är lat skulle bara förstå hur snabb jag är när saker väl gäller, haha! Nästa blir att planera in massa fester och annat skoj! Hade även ett möte som kommer göra att min ekonomi är snart på samma nivå som innan, as gött!




Att bero på något annat fick jag en komisk kommentar på fb om min lön asså dog, haha! Älskar att folk lägger ner sin tid på att försöka hitta fel som jag ändå kan motbevisa om så skulle behövas, rätt gulligt ändå, hihi ^^ Engång hade jag som slogan "mitt liv din fritid" vad ska jag säga?! Stämmer rätt bra och speciellt på vissa också ^^ Aja nu blir det mys på restaurangen och så hörs vi mer sen igen, puss på er!