Behövde vinna tid! 26/12

Go eftermiddag alla bloggläsare, ligger nu i sängen och kikar på "Torka Aldrig Tårar Utan Handskar". Verkligen så hemsk film och glöds över att medecin finns i dags läge! Har en kompis till mig som har Hiv och han är den mest genomgode personen jag vet och därför glöds jag över att han är kvar i livet tack vare medecinen! Iaf hoppas ni sovit gott och att eran dag varit bra, själv är man hemma sen någon timme tillbaka och skönt att äntligen kommit hem! Ska börja packa lite saker ikväll och gå igenom vad som ska sparas och slängas! Nu är vi slår ihop våra hushåll kommer vi få My leg dubbletter vilket gör att vi kommer så göra oss av med lite saker.


Åh till er som undra över varför jag skrev att jag slulle flytta hem kan jag nu berätta varför! Som offentlig person har jag endel som inte vill mig väl både fysiskt och psykiskt. Folk runt min omgivning respekterar jag och skyddar, samma med min partner eftersom han är och ska förbli mitt privatliv och samma med familj, släkt och vänner på hans och min sida! På något vid hade någon börjat få lite för mycket info om mig och där av att jag fick gå ut med att jag skulle flytta och tröttna på många av mina sociala medier enbart för att vinna tid! Ibland avskyr jag att vara offentlig person och folk som inte valt ett liv i offentligheten och som känner mig vill jag gärna skydda! Där av att jag blev tvungen att skriva detta enbart för att vinna tid och kunna blockera alla ingångar till mitt privat liv... Men nu vet ni hur det ligger till och personen i fråga kommer förr eller senare få böta! Nu ska jag kolla vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!