Dejavu! 22/12

Hej på er alla sötisar, asså denna dagen har varit såååå bra! Varit upptagen fram till nu och allt har bara rullat på, super! Älskar verkligen när livet rullar och hur bra man mår efteråt! Nu blir det bara koppla av i soffan och imorgon är det FREDAG, asså jag DÖÖÖÖR! Sen är det julafton och känns så himla bra! Umgås med alla jag tycker om och inte träffat på ett bra tag och även någon speciell om personen i fråga är hemma, haha! Har för mig att hen skulle vara i Göteborg, men önska kan man alltid, haha!

Jag insåg en sak igår hur mycket jag "offra" dagen jag flyttade ner till småland. Inte att jag förlorat något på det utan träffat en hel del roliga typer! Däremot har jag börjat inse att jag ska nog börja sakta bege mig hemåt... Asså visst småland är fint, men dom närmsta månaderna har jag knappt gjort något vettigt och det är så inte jag! Kollar man, 1 år tillbaks på mina vloggar levde jag livet! Bodde på en av Skövdes gräddhyllor, Gymade 4-6 gånger i veckan, drog ut en lön på 35 - 40 efter skatt, levde livet på dansgolvet och träffade vänner och även någon kille, haha! Nu, idag 1 år senare...  tillbringar dagen hemma med min hund, blivit fet, har möten och är ute och shoppar någon gång ibland. Asså vad hände med den glamorösa bloggerskan alla läste om som gjorde skandal efter skandal på krogen, haha! Henne saknar jag ganska mycket och kanske dags att komma tillbaka och bli normalms största DIVA på nytt?! Vad ska jag säga ett liv framför en tv och bli fet är som att slänga bort sitt liv, jag har tröttnat och ska nu ta mig tillbaks på något sätt!