Det gav mig en idé!

Hej på er alla sötnosar, sitter nu framför tv:n och kollar på någon as tråkig film ihop med killen. Däremot har jag suttit och jobbat den mesta tiden så kanske jemnarur sig?! Aldrig förstått varför krig och sånna filmer är så roliga och ändå är jag född som det könet från början, haha! Nej men ärligt, as tråkigt och aldrig förstått grejen?! Aja senare ikväll ska jag iväg till gymmet och känns så bra! Verkligen så skönt att komma igång igen! Dock harjag inte hunnit fota bilderna, men kanske tar deti helgen, iaf dom jag måste spackla upp nyllet ordentligt, haha! Jag bär ofta smink men inte alltid jag väljer lägga allt för mycket fokus, som idag!

Såg på ett instagram konto där en föredetta cola och chipsätare fått tummen ur röven och blev värsta tränings freaket, haha! Verkligen älskar människor som jag insperera andra oavsett om det är genom träning eller annat! Kom precis på att jag glömt göra ett inlägg tidigare.. Sorry, men ska försöka få upp det ikväll! Harändå inget speciellt för mig dom närmsta 45 minen, hm detta gav mig en idé! Aja dags att byta om så inlägget kommer upp, bloggar mer en igen, puss på er!

Denna låten spelades igår på gymmet och fått den på hjärnan, haha! Dessutom är han ganska lik en kille jag dejtat, haha! JA jag gillar killar med långt hår och hade han bara varit mörk brunett och bruna ögon och lite muskulösare hade vi haft honom där, haha!