Drygt med tröga människor!

Go kväll alla bloggläsare, ledsen för dagens uppdatering, men har haft fullt upp med det mesta idag... Sitter nu och redigerar lite videos och myser med ett glas vitt. Jobbar alltid som bäst med några glas, haha! Ska försöka påbörja helgvloggen så den är bara att ladda upp imorgon, för då har jag ändå andra saker att göra! Det är tydligen julmarknad som jag tänkte gå på ihop med killen. Senare på kvällen ska vi till stan för att äta och dricka gott och sen blir det bio, kommer bli så mys! Tänkte se om jag ska ta bamsingen till västragötaland någon dag, men att få plats någonstans känns mer eller mindre omöjligt, haha!

Bero på något mindre skoj verkar det som dom som hyrde min lägenhet inte verkat betala sin faktura... Asså jag blir så lack på detta! Ska skicka iväg ett mess senare och påminna och svarar dom inte tänker jag dra detta vidare. Tips till er som ska hyra ut i andra hand, ta 3 månaders hyra i förväg, något jag ångrar... Men ska försöka få tag på dom imorgon och hoppas någon av dem svarar och om inte har man alltid advokater som kan gå in och så kanske man får in lite extra cash, haha! Nej men ärligt så drygt att folk ska vara så tröga...

Men nu blir det jobba med lite videos och sedan blir det mysa i soffan med killen och min lilla bäbis, bloggar mer sen igen, puss på er!