Flytt pågår! 31/12

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Tänk att detta är sista dagen på 2016?! SJUKT! Vi håller på för fullt med flytten och med lite tur hinner vi få lägenheten halvt klar, känns super! Dessutom är städning bokad och tänkte vi börjar med 1 gång i månaden och utökar sen med 2 och i värsta fall veckovis, haha! Eftersom det är killen  och hans kompis som flyttar sakerna känns det som jag mest är i vägen och la mig till ro i sängen. Antar dom säger till om dom behöver hjälp och med lite tur kanske dom inte gör det, haha! Tydligen ska vi ha min pojkväns gamla fula bord från 1800 talet och det ska vi minsann bli 2 om, haha!




Lunch igår på en liten Thai Resturang, super mysigt och väldigt trevligt! Sen blev det raka vägen hem för att ladda upp för dagen som är idag, super! Var och kikade lite saker igår, bland  annat lite saker som ska placeras ut i lägenheten, men också dörrmattor! Gucci förstår inte riktigt vad det är som händer eftersom hon har aldrig varit med om en flytt irl. Alla mina tidigare flyttar har hon varit hos mina föräldrar och detta är första gången hon är med, super mysigt! Ser verkligen fram emot detta och med lite tur kommer mina saker upp nästa vecka, toppen! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!