Hur ska vi hinna, panik?! 15/12

Go morgon alla bloggläsare, asså ledsen för gårdagen men var helt off och kände mig hur dålig som helst! förstår verkligen inte varför... Men idag är jag betydligt på bättre mående och ska inom kort göra mig klar för dagen! Vet att dom senaste dagarnas uppdatering har varit lite i kaos, men om ni visste hur stressade vi är med flytten skulle ni säkert förstå! Det är nämligen som såhär att samma dag vi flyttar ska våra grejer ut som dom ska in i den nya lägenheten, det säger väl allt?! Sen på detta är det Jul & Nyår, förstår verkligen inte hur vi tänkte med våran planering...

23 ska vi på upesittar kväll, 24 ska vi fira jul i Hjo och sen vidare till småland på kvällen, därpå fest, 25 är det kusinträff i Falköping eller om det var 26?!, 27-29 brukar vi göra något men bara kusinerna och nyår ska vi ner till Skåneland, hem nyårs dagen och dagen därpå flytt. Det enda problemet är att vi har inte fått ner allt och lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig, asså jag blir TOKIG!!! Att damsuga 2 gånger i veckan har med andra ord inte hållt... MEN när nya lägenheten är tagen, julen är över och alla saker på sina plats ska det bli SJUKT skönt att skaffa städhjälp, även om jag ska damsuga engång i veckan själv, haha!

DÄRFÖR har jag inte orkat vare sig göra något med youtube eller bloggen pga att vi lever i en soptipp... Då ska ni veta att deta började från dagen någon, dvs inte jag bestämde sig för att packa 2 månader för tidigt... Då jag också sa NEJ gör inte det för då kommer det se ut som fan i 2 månader. Där har ni anledningen till att jag vare sig knan knappt fota eller föra något annat, det ser ut osm skit överallt och jag är så förbannad. Jag säger då det i ett förhållande fins det 2 personer, ensom är man och en som har RÄTT, ni kan gissa vem jag är i detta, haha! Det enda jag kan glädjas åt är att det inte ser ur osm ett par jag umgikcs med när dom bodde i Skövde för det var HEMSKT! 5 ton grus inomhus och saker på varenda möble, herre gud... Det glädjer mig för det får mig fortfarande hopp om att vi kan överleva dom närmsta dagarna med tanke på att dom lever så 24/7, haha!