Inga mysiga biverkningar! 4/12

Go kväll alla bloggläsare, asså denna dagen puh! Utgång igår och det straffade sig där efter, haha! Tanken var att vi skulle gå på bio men det blev en spontan utgång som inte heller var fy skam! Nu sitter vi och ska kika på någon film eftersom vi båda är typ orklösa och halvt döende från igår, haha! Funderar på att åka till någon liten affär imorgon och julhandla för att göra det lite fint här hemma. Dessutom måste jag göra lussekatter och pepakokor någon dag, så himla gott! Typ bara jag som ÄLSKAR degen?! =D

Har suttit och jobbat massor under kvällen och fått alltklart förutom lite videos som ska spelas in, men har 2 klara från förra veckan, skönt det iaf! Nu ska jag kika lite saker jag ska klicka hem och även föra över lite pengar, glömmer typ alltid sånt. Jag misstänker att jag har lite hormonrubbningar, där av att jag känt mig väldigt hängig och nere, dom nya tabletterna är betydligt mer effektiva, men det är även biverkningarna också... Aja nu ska jag försöka få lite saker gjorda och så hörs vi mer sen igen, puss på er!