Ingen förtjänar det!

Hej på er, sorry för dålig uppdatering men kom hit vid 21:00 och därpå har jag haft fullt upp med att umgås med Mami och vi har pratat om massa skoj! Känns så himla härligt att vara hemma även om jag längtar hem till mitt andra hem också, haha! En vlogg blir det nog inte fören imorgon men ska få upp den innan nästa vecka, dvs imorgon!


Funderar på att åka och sola, var så länge sen! Enda nackdelen är att jag ibland blir fläckig =S Där av att jag slutade sola ett bra tag och gör det kanske 1 gång i månaden och ibland var 6 månad. Såg en sådan tråkig film som visades på barncancer galan... Ibland blir jag så ledsen över att den dumma sjukdomen finns! Man ska vara glad om man är frisk oavsett om man är rik eller fattig! cancer förtjänar ingen, inte ens mr Trump! Aja nu ska jag prata vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!