Ingen jul utan julgodis!

Hej på er alla sötisar, är i fullgång med lite matlagning och äter lite popcorn undertiden jag inväntar att potatisen ska koka klart! Dagen i dag har varit toppen och så glad över allt som hänt, allt har verkligen flytit på och detär inte allt för ofta det är så, haha! Ska försöka boka tid i veckan på salongen för mina fransar eller om jag gör det precis innan jul, hade varit så skönt! Jag blir så hemskt ledsen över att höra hur hemska andras jul kan vara med respektlösa föräldrar som super sig redlösa eller att presenter inte kan ges pga olika skäl =/ Min jul har alltid varit grön och massa kärlek, därför blir jag så arg att inte alla kan få det också =/ Där av att jag skulle vilja göra något som inbjuder folk som kanske inte haft samma tur som jag fått/får med att fira jul! Det är en dröm jag har! :)

I helgen ska jag också försöka få killen att köpa julgran och med massor av tur kanske det också kan bli så! I alla mina lägenheter har det varit en äkta kungsgran och den traditionen ska då inte dö ut, never! Därför ska det bli så skoj att få igenom detta! Ska också försöka göra kneck, lussebullar och peppakakor. Sen måste jag se om hjoborna ska ha sitt årliga julgodis?! Det är en tradition sedan vi var små som levt kvar as länge, haha! Julmusik och julgodis, det är verkligen jul då för mig! Aja nu ska jag göra iordning i köket, sen ett snabbmöte vid 18:00 och därpå gymmet, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!