Inte undra på att jag var smal!

Hej på er, hoppas allt är bra, jag sitter och funderar på vad för collage jag ska göra och inte kommit fram till något alls inför morgondagen... Lovar sitter som vanligt vid 00:00 och gör det sista, haha! Jag är typ sämst på att anpassa mig efter mina och andras tider, haha! Det spelar ingen roll hur mycket förväg jag är utan jag kommer alltid nån min senare än tänk. Ett under att många ens orkar med mig, hihi ^^ Funderar på om jag ska ner till affärer senare idag eller om jag tar det imorgon, riktigt kluven!

Slänger också upp middagen för 2 helger sen som ni kanske förstår är as sen haha! Asså jag glömmer så himla lätt och egentligen är det bara hemskt! Men kan också vara att jag är stressad och lever ständigt i det och att folk anser jag ska hinna med alla andra runt om också, haha! Eftersom min kille är på jobbet funderar jag på vad man ska laga och inte kommit fram till något... Hade jag bott ensam hade jag gjort nudlar och sen vart det bra, haha! Typ det jag levde på och pulvermos när jag bodde i Skövde. Inte för jag inte hade råd, men för att jag inte orkade ta mig någonstans och orkade inte laga mat, haha! Inte undra på att jag vägde 48 ett tag, haha! Iaf nedan har ni maten vi åt på Steek hous, super gott!