Julbord! 11/12

Go morgon alla bloggläsare, sitter nu i bilen och är i daglig ordning, haha! Men jag är faktiskt bara 10 min sen och eftersom det tar ca 15 min dit kommer det ändå inte märkas, haha! Hoppas allt är väl med er och att ni mår bra iaf, ska försöka be killen sen ta en outfitbild, så länge sen jag gjorde en sådan och när jag för en gång skull gör ordning mig, haha!




Att jag stressar som ett as är för att vi ska på julbord och ska bli så skoj! Ser verkligen fram emot att träffa alla och när jag kommer hem ska vi tvätta och jag ska påbörja massa redigering, haha! Asså mitt liv är som en film, stressad till vart jag än ska och alltid upptagen med jobb, haha! Ett under att jag har tid med killen ibland, haha! Vi var på Dollar store och därför jag blev sen, haha! Men iaf hittade jag massor av spännande saker och hade vi inte varit uppe i flytten skulle vi utan tvekan köpt massa saker! Min tanke är att byta ut julprydnader varje år, känns skönare med fräscha saker :) Aja, nu ska jag vara lite social och så hörs vi mer sen igen, puss på er!